Toggle navigation
O firmie
Oferta
Branża drogowa
Badania nawierzchni drogowych
Projekty konstrukcji nawierzchni
Obiekty inżynierskie
Inżynieria ruchu
Analizy ruchu
Pomiary ruchu
Pozwolenia wodnoprawne
Ochrona środowiska
Kalkulatory
Łuk pionowy
Łuk poziomy
Rampa drogowa par. 17, 18
Łuk poziomy z klotoidą
Dobór parametru klotoidy
Prognoza ruchu
GPR 2015
Napełnienie urządzeń
Grunty - parametry
Znaki drogowe
Opis
Znaki pionowe
Znaki poziome
Obmiar
Wymagania
Współpraca
Współpraca
Oferty pracy
Oferty praktyk i staży
Kontakt
Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS Marcin Dobek
ul. Jana Matejki 7, 22-100 Chełm
email:
biuro@lispus.pl
Sprawdzenie war. 17 pkt 3 oraz par 18 pkt 3 na krzywej wg
Dz. U. 2016 poz. 124
1
Prędkość projektowa
V
p
50
60
70
80
100
110
120
[km/h]
2
Szerokość pasa ruchu
b
[m]
3
Początek krzywej przejściowej
PKP
[m]
4
Początek krzywej przejściowej
PKP
[m]
5
Promień łuku kołowego
r
[m]
6
Spadek daszkowy
i
o
[%]
7
Spadek poprzeczny na łuku
i
p
[%]
8
Rzędna początku krzywej przejściowej
h
PKP
[m]
9
Rzędka końca krzywej przejściowej
h
KKP
[m]
10
Krok pochylenia
Δ
p
[%]
Oblicz
Statystyki dzisiaj:
0
w tym tygodniu:
0
w tym miesiącu:
1
w tym roku:
94
wszystkie:
215
(c) LISPUS 2016